Welcome to Jak můžete pomoci serveru STUDNA.net?
  • poslat novinku!
  • napsat recenzi!
  • přidat odkaz!
  • propagovat nás touto ikonkou!

    Hosting nam zdarma poskytuje FLYWEB - Dekujeme!
  •   
    Je mnoho způsobů, jak ztratit své srdce...
      
    Hlavní menu
    · Úvod
    · Ankety
    · Archiv novinek
    · Články
    · Diskuse
    · Galerie
    · Hledat
    · Levná DVD
    · Odkazy
    · Přidat novinku
    · Recenze
    · Rozhovory
    · Seznam uživatelů
    · Témata
    · Top 15
    · Vaše konto
     

    Hledání

     

    Nové recenze
    · The Descent: Part 2
    Bloody, 7/10
    · Saw
    Raul, 8/10
    · Mutants
    Bloody, 7/10
    · Seance
    evilmind, 7/10
    · The House of the Devil
    Bloody, 9/10
    · Basement Jack
    Sakini, 3/10
    · The Fourth Kind
    Bloody, 6/10
    · Čepel smrti
    Obitus, 4/10
    · Midnight Movie
    Bloody, 7/10
    · The Twilight Saga: New Moon
    Krys4, 1/10
     

    Čekající recenze
    · Tales from the Darkside: The Series
    (fcreading)

    · Feast II: Sloppy Seconds
    (Sakini)

    · Feast II: Sloppy Seconds
    (Sakini)

    · Feast 3: The Happy Finish
    (Sakini)

    · Feast 3: The Happy Finish
    (Sakini)

    · Night of the Creeps
    (Bloody)

    · Robot Monster
    (Sakini)

    · Paranormal Entity
    (Bloody)

    · Phobia
    (Bloody)

    · Spartacus: Blood and sand
    (Krys4)

    · Phobia 2
    (Bloody)

     

    Kdo je online
    Právě je 32 návštěvník(ů) a 4 uživatel(ů) online.

    Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
     

    Kontakt
    mail
    ICQ: 2562871
    mail
    ICQ: 175699645
    mail
    mail
    ICQ: 317490795
     

    Doporučujeme
    opensubtitles.org
    vçe o filmech, seri lech a reality show
    Recenzie.org
     

      

    HostelExploitation



    Trocha suchých faktů z IMDB na úvod: Hostel (2005)

    USA
    94 minut

    Režie: Eli Roth
    Scénář: Eli Roth (written by)
    Hrají: Jay Hernandez (Paxton), Derek Richardson (Josh), Eythor Gudjonsson (Oli), Barbara Nedeljakova (Natalya), Jan Vlasák (The Dutch Businessman), Jana Kaderabkova (Svetlana), Jennifer Lim (Kana), Keiko Seiko (Yuki), Lubomir Bukovy (Alex), Jana Havlickova (Vala)
    Produkce:
    Hudba:
    IMDB keywords: handgun, gay-slur, shot-in-the-head, severed-toe, severed-hand, pulp-fiction, murder, disturbing, mutilation, torture, female-nudity, character%27s-point-of-view-camera-shot, blood, homage, scalpel, severed-leg, brutality, conspiracy, strangulation, blood-splatter, další...
    IMDB link: http://us.imdb.com/Title?0450278
    Plakát: Download
    Titulky: Hledat na OpenSubtitles.org
     

    V čem je kouzlo úspěchu a finančního zisku? Již dávno neplatí, že kvalita si najde svou cestu sama (a obavám se, zda-li to vůbec kdy platilo). Potřebujete jen pár ingrediencí: dobré doporučení, dobrou marketingovou strategii podpořenou masivní reklamní kampaní a ideálně zvučné jméno, které budí respekt. Tohle všechno Hostel měl. Mluvilo se o něm již dávno před tím, než se začal vůbec natáčet, reklamní kampaň byla skutečně velkolepá, a pod producentským postem byl podepsán Sám "velký" Quentin Tarantino. Kohopak dál zajímá, kdo to točí nebo kdo tam hraje? Stačí přeci, že jde o "nejnechutnější, nebrutálnější a největší krvák za poslední dekádu".

    Skepsi střídá zvědavost

    Původně jsem byl přesvědčen o tom, že film "Hostel" budu sabotovat. Vedly mě k tomu dva zásadní důvody. Tím prvním byl fakt, že se jedná o příběh, údajně natočený podle skutečné události (což je samozřejmě nesmysl). Poslední dobou už je totiž přízvisko "Based on the true story" značně omšelé a vzhledem k faktu, že se jím pyšní dnes téměř každý druhý americký film, tak už to tak nějak ztratilo ten šmrnc autenticity (a osobně už mi leze na nervy). Tím druhým důvodem bylo jméno režiséra - Eli Roth. Před zhruba dvěma lety jsem viděl jeho prvotinu (???) Cabin Fever, kde byla použita podobná šablona jako v případě Hostelu (film zde pro změnu vychvaloval sám Peter "Pán Prstenů" Jackson) a jednalo se o hodně nepovedený a infantilně natočený hybrid Evil Dead 2 a Smrtící Epidemie (a podobných filmů s tématikou smrtících virů). Nicméně co bych to byl za správného filmového (a hororového) fanouška, kdybych Hostel ignoroval? Tímto bohužel v duchu argumentovala asi většina fandů a proto měl film tak nebývalý komerční úspěch. Po dlouhém sebe-přesvědčování jsem tedy vyrazil do půjčovny…

    Film

    Již obal DVD sliboval "Nechutné, brutální… a naprosto dokonalé!". Až na tu poslední třetinu se s tím nedá, než souhlasit - nechutné a brutální to skutečně bylo, více však způsobem provedení, než samotným obsahem. Ale pojďme k ději (dá-li se to takto nazvat). Dva američtí mladící a jeden Islanďan cestují napříč Evropou, kde si chtějí dosyta užít sex, drogy (a rock´n´roll). V Amsterodamu se od jednoho "místního" týpka dozví, že nejlepší ženský jsou kdesi ve východní Evropě - v malé zemičce jménem Slovensko. Mladíci tam tedy vyrazí a ocitají se v ráji na zemi… ovšem ne na dlouho - brzy je čeká velice nepříjemné vystřízlivění a uvědomění si, že se ocitli ve spárech vyšinutých a hodně bohatých magorů, kteří tráví svůj volný čas místo golfu, odřezáváním lidských údů.

    Film jako takový se skládá ze dvou odlišných částí - té odlehčené - příjemné poloviny, kterou střídá ta druhá, absolutně brutální, absolutně negativní a absolutně zvrácená. Toto považuji za relativně originální, stejně tak i samotný námět rozhodně není nezajímavý a společně by mohlo obojí dobře fungovat, ale musel by se tohoto materiálu ujmout nějaký schopný režisér. Eli Roth zde rozehrává frašku, která v první půlce připomíná to nejhorší z Prci, Prci, Prcičky a v té druhé jen dokola omílá zaběhnutá schémata již tisícekrát viděná ve stovkách podobných "zed-kových" hororech. Celá kostra příběhu se odehrává v klasickém klišé: hlavní hrdina vtipkující… hlavní hrdina hulící… hlavní hrdina souložící… hlavní hrdina lapen… hlavní hrdina procitnuvší… hlavní hrdina sahajíce si na samé dno svých sil (a především bolesti)… hlavní hrdina prchající… hlavní hrdina osvobozujíce ostatní… hlavní hrdina v bezpečí na cestě domů!

    Co se vskutku musí uznat a v čem Hostel převyšuje ostatní filmy v rámci svého žánru, je množství spotřebované krve, zvratků a latexových končetin, kterých je zde ve větším množstvím, než malém. Film měl šokovat, což do jisté míry splňuje. Ovšem hlavním problémem Hostelu je fakt, že násilí jako takové zde neslouží k dotváření atmosféry a strachu, ale je zde v 99,9% naprosto samoúčelné a spíše než mrazení v břiše vyvolává úsměv (v lepším případě) nebo záchvěvy obsahu ve vašem žaludku (v tom horším případě). Dobrý horor stojí na budované atmosféře napětí, strachu z neznáma a nepředvídatelnosti děje. Nic z toho zde není - jen krev, zvratky a hnus. Ano! Mučící a vraždící scény sice patří k tomu nejlepšímu, co lze v současnosti vidět, ovšem otázka je, proč bychom se vlastně měli na něco podobného dívat?! A pokud se v podobných scénách opravdu vyžíváte a líbí se vám, pak nepatříte před televizní obrazovku ale spíše pod zámek - do oddělení pro zvášť nebezpečná individua.

    Slovensko krásné, Čechy mé

    V neposlední řadě je zde ještě jedna věc - pro většinu našinců nestravitelná! A tou je fakt, jakým ve filmu Eli Roth vykreslil naše sousedy! Na Slovensku to vypadá jako v Rumunsku nebo na Ukrajině (a to ještě před cca 20 lety), na ulicích řádí zabijácké gangy cikánských dětí, všude stojí polo-rozpadlé budovy a jezdí Lady VAZ (aneb žiguly), samá bída a hlad, a venku potkáte jen prostitutky a nácky v kožených hadrech. A největší odvaz je, zajít si do zatuchlého sklepení, zakřepčit si na poslední hity Tublatanky, Teamu, Meky Žbirky nebo Elánu. Raději ani nebudu zmiňovat, že Slovensko je plné Českých tabulí, nádraží se tam jmenují "Poříčany" a "Hlavní nádraží" a všem obyvatelům krásného jihočeského Krumlova se musí po shlédnutí filmu otevírat kudla v kapse!

    Hodnocení

    Opravdu jsem dlouhou dobu přemýšlel, co dobrého bych na Hostelu vyzdvihl, ale ač jsem se snažil sebevíc, nic takového jsem nenašel. Herecké výkony byly naprosto podprůměrné. Za zmínku stojí paradoxně snad jen výkony dvou "dohazovaček - Slovenek" (zde skutečných) - Jany Kadeřábkové a Barbory Nedeljákové nebo Jana Vlasáka (co se stal málem chirurgem). O scénáři nebo příběhu nemůže být ani řeč a o kvalitách režiséra jsem toho myslím řekl až-až. Je tam sice několik originálních až úsměvných scén (uklouznutí po krvi a následná amputace vlastní nohy, mučení pomocí aku-vrtačky, odstřihnutí visícího oka na vlastním nervu), ale to je na celovečerní film zoufale málo. Hostel byl prostě jen nechutný, nechutný a ještě jednou nechutný a jeho sledování je naprostá ztráta času. Mnozí jej srovnávají například ze SAW 2, což je značně zavádějící. Já bych jej přirovnal spíše k vynikajícímu hororu HORY MAJÍ OČI (remake podle klasiky Wese Cravena), který má s Hostelem mnoho společného. Na rozdíl od něj však nepostrádá příběh, napětí, pořádnou atmosféru a především šikovnou režii (vynikající Alexander Aja). Ano! Také je tam spousta krve a násilí, to však zde slouží jen jako prostředek nikoli jako nosný pilíř filmu. V závěru bookletu DVD Hostel stojí "… Bohužel pozdě si oba hrdinové uvědomují, že se ocitli ve spárech obchodníků se smrtí". Ve spárech obchodníků se smrtí by se měl ocitnout spíše sám režisér a celý svět by si oddychnul.

    Screenshot 1 Screenshot 2 Screenshot 3 Screenshot 4 Screenshot 5 Screenshot 6 Screenshot 7 Screenshot 8 Screenshot 9 Screenshot 10 Screenshot 11 Screenshot 12

    Přidáno: October 2nd 2006
    Recenzent: Martin Hájek
    Skóre: - (2/10)
    Uživatelé: - (3 hodnocení, průměr 3.67/10)
    Související odkaz: oficiální stránka
    Kliknutí: 2180

      

    [ Zpět na seznam recenzí | Poslat komentář | Komentáře podle data | Diskuse o filmu ]
    Pokud chcete ohodnotit film, použijte k tomu prosím komentář.
    K debatě nad osobou recenzenta, recenzí, technickými detaily či k reakci na předchozí příspěvky slouží diskuse. Díky.

     Hostel
    Poslal Luki v 2006-11-29 20:42:18
    Moje hodnocení:



    Myslím že k Hostelu toho bylo řečeno dost. Trapas na entou který je sice lepší než Cabin Fever, ale vzhledem k jeho nulovým kvalitám to zas žádná velká lichotka není. Samoúčelné násilí mi nevadí ale film musí nabídnout i něco víc než jen, v případě Hostelu, trapné a amatérské gore efekty, které jsou svou "efektností" spíše směšné než nějak nechutné nebo děsivé. Vzpomínám na trailer který byl opravdu úžasný, ale k velkému zklamání byl celý film zbytečně natahován dementní první půlkou a absurdní druhou. Děkuji Eli, díky tobě Vím že na Slovensko nikdy nemám jezdit, co kdyby mne tam zabily pouliční gangy dětí pro žvýkačku!



     Hostel
    Poslal oa v 2006-11-29 19:14:45
    Moje hodnocení:



    nechápu co se všichni do Eliho Rotha tak navážíte podle mě je to a bude dobrý režisér a to že je to natočeno podle skutečné události já tomu věřím proč by ne ELI já ti věřím i nadále a HOstel považuji za zatím jeden z nejlepších hororů



     Hostel
    Poslal cumelka v 2006-12-01 12:20:15
    Moje hodnocení: -



    píčovina---- nezázivny, nudny, sice ty mistnosti s reznikama byly celkem fajn,ale pro me film o nicem ... fuj !



     Hostel
    Poslal bierwampir v 2006-11-29 22:36:43
    Moje hodnocení: -



    myslím že zde není co dodat...recenze vystihuje vše...jedná se o opravdu velmi nepovedenou parodii na film a hodnocení 2/10 je velmi štědré :-)



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-11-30 18:25:01
    Moje hodnocení:



    Pokud někomu vadí, jak je zde vykreslena ta či ona země, tak ať nekouká na filmy. To je právo každého filmového tvůrce upravit si realitu, aby odpovídala jeho záměrům; u scifi taky nebudete nadávat, že se tam létá mezi planetami a pobíhají tam mimozemšťani.

    Krom toho, ať si o filmu myslím co chci, podle mě je po stránce technické udělán profesionálně - ano, a je to nechutné.



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2007-06-09 01:11:22
    Moje hodnocení:







    Komentáře u dalších recenzí filmu.

    YURAyura, 2006-02-16 -

    BloodyMary - avatarHostel
    Poslal BloodyMary v 2007-04-24 17:20:23
    Moje hodnocení:



    Včera som to po dlhej dobe zas videl, lebo som chcel vidieť všetky tie "krásy" ktoré sa opisujú v kladných reakciách na tento "film". Keď sa prenesiem nad tie geografické omyly a na to ako bolo zobrazované Slovensko zostane mi nudný odpad s dementnou prvou polovicou a nudnou druhou v ktorej je vidieť len to čo už bolo v iných a lepších! filmoch. Roth je obyčajný babrák! Je síce pekné že berie Tarantina ako svoj vzor ale bohužial (pre Rotha) mu nikdy nebude siahať ani po členky.



    mahoney - avatarHostel
    Poslal mahoney v 2007-03-14 10:42:33
    Moje hodnocení:



    Sračka parazitujúca na reputácii, ktorú si žáner exploitation v priebehu desaťročí vybudoval. Dehonestáciou tejto geniálnej odnože filmu sa Eli Rothovi opakovane podarilo zabúchať ďalších pár klincov do mojej rakvy. Trápnosť tzv. „brutálnych scén“ ma priviedla k nekontrolovateľnému smiechu a následnému žalostivému plaču. Režisér vôbec nevie, kde sa exploitation v roku 2005 nachádzalo a už vonkoncom nemá páru, čo extrémne gore obnáša, nehovoriac o totálne nepochopiteľnom humornom podtexte celého filmu. Tento človek vstúpil do hororu za účelom napratania si vačkov, získania slávy a zbalenia nejakých mcdonaldských sliepok. Vôbec by mi to nevadilo, ak by mal aspoň trochu poňatia, o čom exploitation a posvätný horor je. Dávam Hostelu dva body a to len za uspokojenie mojich chúťok po pekných ceckoch. Uznávam, že je tento koment pojatý trochu ofenzívne a úprimne priznávam po katastrofálnom Cabin Fever svoju zaujatosť voči Elimu, ale nech sa akokoľvek objektívne či sofistikovane snažím zhodnotiť jeho diela, vždy dospejem k názoru, že sú to len bezcenné paškvily na oko zabalené do hávu hororu.





     Hostel
    Poslal scr3am v 2006-03-29 15:49:59
    Moje hodnocení:



    Myslim, že tohle ohodnocení je přehnaný, chápu, že recenzent byl zklamanej - já taky:-) Ale zase jsem se skvěle pobavil a druhá polovina filmu mi bohatě vynahradila tu nudnou první půlku. Ale bejt Amík, tak nevim co si mám myslet, to bych se asi přiklonil k hodnocení recenzenta, pro Čechy a Slováky je to ale zábava!!!



     Hostel
    Poslal yurayura v 2006-02-27 16:37:46
    Moje hodnocení: -



    Neni region jako reka ;]]



     Hostel
    Poslal coscarelli v 2009-04-05 18:10:23
    Moje hodnocení:



    prva nudna polovica je pekne eroticky nabita,druha krvava ostava nudna......pokusali sa o retro,no nevyslo im to...hajzli americkí



     Hostel
    Poslal oa v 2006-08-08 17:24:02
    Moje hodnocení:



    dobrý film akorát to podobenství České republiky se slovenskem pokud byste si čeztly rozhovory o filmu zjistily byste že režisér natáčel Hostel ve Slovesnku ale to Slovensko tam hrála Česká republika jo a ´´ hudba,, michala davida stála za hovno OA



     Hostel
    Poslal het2 v 2006-02-27 14:03:19
    Moje hodnocení: -



    bych rekl, ze myslel zapadni breh reky Moravy:))



    Cordell - avatarHostel
    Poslal Cordell v 2006-06-01 03:34:42
    Moje hodnocení:



    Americky filmy muzu a mam rad ale tyhle nowinky cokrat nic moc...
    Hostel=Bullshit:)
    dost tmawej film trochu gore a nejwic me pobawilo jak prijeli do SK a wystoupily w Poricanech u Prahy to director asi myslel humorne:)
    jdete radsi wen.
    hodnoceni:1/10

    k recenzi jen poznamka:Poricany neni zapadni Morava



     Hostel
    Poslal nyddl v 2006-02-19 12:26:37
    Moje hodnocení:



    ale notak, já se celou dobu smál, ta idiocie je užasná, tohle dílko se nedá brát vážně



     Hostel
    Poslal divxking v 2010-02-07 17:34:42
    Moje hodnocení:



    Po shlédnutí tohoto 1.dílu poté druhého a po několikaměsíčním podívání na tento hodnotím jako dobrý film,ale horší než druhý díl.Kdyby autoři vystřihli všechny drsné scény,nezbylo by z něj vůbec nic.Ale vlastně filmy těhle žánrů,jsou na nich postaveny.



     Hostel
    Poslal mulphia v 2006-02-25 19:46:00
    Moje hodnocení:



    strasna sracka, trapne a ubohe .. mimochodem nerekl bych ze cesky krumlov a praha-poricany jsou na zapade moravy



     Hostel
    Poslal Action v 2006-04-18 14:18:05
    Moje hodnocení:



    Ale tak jo, ale Tarrantino zklamal.



     Hostel
    Poslal prober v 2006-02-25 17:54:06
    Moje hodnocení:



    Já bych to neviděl tak černě. Jednak jsem si - jako Čech - úžasně vychutnal Americké pojetí Evropských reálií (a slyšet Michala Davida v Americkém hororu je FAKT bomba ;) a gore scény hodnotím velice kladně. Podle mě podobné sugestivity dosáhl naposled Amenábar v Thesis a částečně se to dá říct i o 8mm. Je až překvapivé jakého účinku se dá dosáhnout kombinací "pouhého" naznačení sadistického úkonu, poodstoupení záběru kamery a příšerného řevu oběti.
    Co už mě nadchlo méně byl snad až příliš dobrý konec; hrdina to přežije, unikne a ještě se pomstí. Ale dá se to vydržet.



     Hostel
    Poslal martincb v 2006-03-10 15:22:54
    Moje hodnocení:



    Jelikož jsem z Budějc, tak jsem poznal hned, že ta "Bratislava" byl Č. Krumlov - UNESCO městečko s 10 tis. obyvatelema - To tomu dal teda na pxxxl :o))



     Hostel
    Poslal Andrew v 2006-03-09 12:33:43
    Moje hodnocení:



    Před rokem jsem si četl rozhovor s Eli Rothem o jeho chystaném filmu Hostel...který bude natáčet u nás,whow(dnes vím že to byla pro českého fanouška horroru 1.chyba).Od té doby jsem hltal každou informaci o něm.Navíc když jej bude produkovat Q.Tarrantino!!!To přece NEMUŽE být špatný film!
    Po premiéře v Amerických kinech a těch tržbách co tam dosáhl jsem počítal dny kdy už bude konečně i u nás...
    A teď když jsem ho viděl?Po několika minutách jsem ve ztemělém kinosále kontroloval lístek jestli jsem na správném filmu!?Pubertální komedie bez vtipu??Pak když se začne něco dít(Kde je ta slibovaná krev)to jest nějaky ueknutý prstík a ustřižené oko...To je vše???
    Když pominu všechny geograficé anomálie tohoto filmu(které mě pobavily asi nejvíc)je to katastrofální slátanina,mizerně natočená a uplně bez náboje...Jsem zklamán jak jako ještě nikdy :-(
    Nejvíc mě mrzí,že tento "film" zaštítil svým jménem Quentin.
    A vubec jdu si pustit SAWa-potřebuju si spravit chuť...



     Hostel
    Poslal pajuska v 2006-02-20 20:22:12
    Moje hodnocení:



    film je to naprosto o ničem, nemá to myšlenku a je to nezajímavý.. ani ty "hrozne otřesný sceny mučení" mi opravdu neprisli, az tak hrozny... bože bože bože, kam ta Amerika spěje...



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-10-18 16:43:49
    Moje hodnocení:



    hrubý horor dobrý nechápu co proti tomu někteří lidé mají PS.ASI SE BOJÍ



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-10-07 14:57:18
    Moje hodnocení:



    ...Tak jsem to viděl! No to je ale neskutečná sračka! Cabin feaver je v porovnání s tímhle úplný klenot :-) První polovina filmu vypadá jako pokračování Prci prci prcičky, potom neskutečně tupý děj, který poukazuje pouze na to, jak jsou ti "Amíci" hloupoučcí a jakou mají představu a nás. Na tzv. Slovensku můžete vidět české nápisy (no, aby taky ne,že?), české nádraží, dozvíte se, že vrcholem techniky je vlastnit- jako taxikář- Ladu, že jsme jakýsi policejní stát, ale i totální anarchie...ježííííši, tohle jsem ještě neviděl. Divím se jenom, jak se český herec (J. Vlasák) může zaprodat k natočení takovéhleho patosu. Od poloviny filmu jsem se těšil jenom na konec a litoval vyhozených peněz za půjčení. No, kdybych si tohle koupil, litoval bych ještě víc. Souhlasím s recenzentem, že večerní procházka je jistě v tomhle případě lepší....Fakt děsná kravina!



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-03-12 19:30:51
    Moje hodnocení:



    Tak jsem už konečně viděl dlouho očekávaný Hostel a můj názor a moje hodnocení...jednoduché jelikož znám Krumlov jako svoje boty tak jsem ihned poznal, že se nejedná o zmiňované Slovensko....co se týče té očekavaná "krve a nehcutných scén" kde jsou?! Jak zde bylo již psáno jestli prst a oko je vše tak je to dost slabé a věřte tomu tento film je opravdu hodně slabý. Ze začátku to vypadá jak nějaké "Béčkové porno a potom jako nepovedný horor nebo bh ví co to mělo být". Jednoduše řečeno z tohoto filmu jsem byl opravdu zklamán....proto dávam tolik kolik dávám...pouhé 3 a to jenom proto, že to dělal Quentin.....



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-02-18 17:57:10
    Moje hodnocení: -



    Eli sa uz Slovakom omluvil.



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-02-16 18:17:38
    Moje hodnocení:



    Ten film je s prominutim nejvetsi sracka kterou jsem kdy videl...i s odstupem casu. Pro nasince nekoukatelne, pro USA obcany pravdepodobne neskutecne exoticke! 0 z 10ti!



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2007-06-09 01:10:50
    Moje hodnocení:







    JohnnyD, 2006-01-21 -

    pepak - avatarHostel
    Poslal pepak v 2006-09-11 09:54:15
    Moje hodnocení:



    S ročním odstupem, spoustou přečtených spíš negativních komentářů a výbornými Saw I a II ještě v živé paměti jsem se konečně dostal k Hostelu a překvapivě nejsem zklamán. Film má nepochybně celou řadu chyb, z mého pohledu zejména naprosto nezáživnou první třetinu, chybné prostředí a hlavně závěrečné vyrovnání účtů (co si tak vzpomínám, jediné vyrovnání účtů, které funguje, jsem viděl v I Spit On Your Grave, jinak všechny filmy, kde to má oběť na konci záporákům vrátit, končí buď směšně nebo trapně - možná by bylo lepší ty oběti buď rovnou zabít nebo klidně nechat odejít bez toho, aby se se zloduchy ještě někdy setkaly).

    Velikým pozitivem ovšem je velmi dobře vytvořená atmosféra - ne snad tak silná jako v mistrovských Funny Games, ale v rámci toho, co člověk může vidět, určitě nadprůměrná a IMHO vyrovnávající se oběma Pilám. Škoda, že ji rozmělňuje přehnané zaměření na stříkající krev, působí to lacině a ve srovnání s nervydrásajícími scénami, kdy není nic moc vidět a tak může na plné obrátky běžet fantazie, vysloveně nudně. Jednoznačně vedou kratičké pohledy do jednotlivých mučíren, kde vlastně není vidět nic než jejich vybavení a případně uklízející řezník.

    Velice mě potěšilo, že důvody utrpení hlavních hrdinů nejsou nikde řečeny výslovně (tím, že by kat přišel k umírající oběti a všechno jí vysvětlil), ale vyplynou jakoby mimochodem z rozhovoru s (IMHO výborně ztvárněným) "nadrženým nováčkem".



    evilmind - avatarHostel
    Poslal evilmind v 2006-04-11 10:20:18
    Moje hodnocení:



    Neni pochyb o tom, ze Eli Roth si svou dobrou povest mezi horror fany zaslouzi, byt pocet jeho filmu by se zatim dal v pohode spocitat na prstech ruky hlavniho hrdiny Hostelu po jeho setkani s motorovou pilou. Krvave sceny jsou skvele atmosfericke, vypadaji realne, a nebyt trochu slabsiho scenare nebylo by filmu skoro co vytknout. Takhle lze opravnene namitnout, ze z urciteho uhlu pohledu je to jen samoucelny exploitation gorefest, vrhajici navic nelichotive svetlo na zemi nasich vychodnich sousedu. Ale ja se i presto bavil, a doufam, ze v dalsich filmech bude mit Eli vetsi stesti na scenar...



    gangrena - avatarHostel
    Poslal gangrena v 2006-03-09 08:09:27
    Moje hodnocení:



    Určitě je na co koukat: Slovensko a vůbec Evropa snímaná srandovním pohledem Američanů,Takashi Miike, Pulp Fiction s českým dabingem v TV, dětský gang jako z Olivera Twista (až na závěrečnou akci, tam trochu přitvrdili) a hlavně celá zábavně úchylná pasáž v mučírně včetně drsného zúčtování. Z každého záběru je cítit nadšení a je poznat jak moc má Roth horrory rád. Eli je zkrátka režisér podle mého gusta. Já se bavil skvěle .



    Israha - avatarHostel
    Poslal Israha v 2006-05-05 14:12:25
    Moje hodnocení:



    Už chápu, z čeho ti Amíci byli tak vyděšení. Samozřejmě na ně "slovenské" exteriéry musely působit velmi nepříjemně, ale někdo, kdo to zná z denní zkušenosti, se toho bát bude jen těžko....semtam byla atmosféra sice celkem tísnivá, ale rozhodně mě oprýskané nádraží a úzké uličky strachem nenaplňují. Jinak chválím herce, holky jsou hot, úchylové v čele s brýlatým Němcem a doslova úžasným obrem řezníkem jsou správně odpuzující. Gore ucházející, scéna s okem je silné kafe....celkově dobré exploitation, i když určitě ne tak nechutné, jak by se z ohlasů zdálo.



     Hostel
    Poslal BLADER v 2008-04-13 19:37:49
    Moje hodnocení:



    Velmi, skutocne vemi dobre...
    Verte alebo nie, Eli Roth má pred sebou veľkú budúcnosť.
    Dvíham oba palce



     Hostel
    Poslal sajonara v 2006-02-01 15:39:36
    Moje hodnocení:



    u tohoto typu filmů je důležité aby jste se buď dokázali vcítit do obětí a popřípadě vám mrazilo z jejich utrpení, nebo aby se vám líbil záporák a to se pak budete bavit. U Hostelu nefunguje ani jedno ani druhé. Hlavní hrdinové jsou pitomci, a záporňáci prostě jen úchylové popřípadě lidé pro které je to jen práce. Záporňák ve filmu Wolf Creek to je uplně jiné kafe. :-)



     Hostel
    Poslal sajonara v 2006-01-31 21:38:21
    Moje hodnocení:



    Hostel je problematickej film. Prvních asi 40 minut se jedná o prci,prci prcičky v evropě(ale bez vtipů) a pak se to rozjede. Tím rozjede se myslí mučení, pokus o mučení, pomsta, konec. Toť vše. Souhlasím s recenzí, že přiblblé dialogy se linou celým filmem a hlavní hrdiny bude nesnášet a přát jim smrt už zhruba od prvních pěti minut. Hostel mě nebavil. V ten samý den jsem viděl Wolf Creek což je film s relativně podobným tématem (mladí lidé v neznámém prostředí plném zlých cizinců) a musím říct že Wolf Creek je o hodně lepší a to ve všem. Na Hostelu bych vyzdvihl pouze hlavního záporňáka, tj. českého herce :-)



     Hostel
    Poslal Luki v 2007-02-17 14:12:44
    Moje hodnocení:



    Ještě nikdy jsem takhle rapidně nezměnil názor na nějaký film, natož pak horor ale Hostel mi prostě poslední dobou nedal spát (hlavně díky vynikajícím záběrům z natáčení jeho pokračování) tak jsem se rozhodl dát mu ještě jednu šanci...Sociální kritika americké společnosti, která nejenže je naprosto lhostejná ke svému okolí ale "sem" jezdí jen za příslibem levné zábavy aneb sexuální turistika na sto a jeden způsob. Jen proboha někdo usekněte pracky Tarantinovi za přepsání první části scénáře. Roth se určitě od dementně labilního Cabin Feveru zlepšil ale pořád nejde o nějaký zázrak a první polovina filmu ho srází do kolen víc než by se slušelo. Komentář(e) společnosti nám tady zůstává pohřbený pod snůškou vaty, která sama o sobě nestojí za podívání, ale když už se konečně začne něco dít stojí to za to (teda pokud překousnete nehorázné věty lynoucí se z úst první oběti). Samotná myšlenka filmu je děsivá sama o sobě a prostředí kde se film odehrává Vám může lehce připomenout některé temnější zákoutí jak České Republiky tak Slovenska (rozhodně sice ne v okolí Bratislavy a také ne takhle přeexponované ale o to ve filmu vůbec nejde, to málo co vidíme vidíme očima hrdinů a právě to patří k pointě celého příběhu). Opravdu se teď těším na druhý díl, ten už by se měl obejít bez zbytečné vaty a "rozjet" by se měl hned od začátku a jak to tak vypadá tak taky můžeme čekat sympatičtější hrdin(k)y :).



     Hostel
    Poslal Luki v 2006-02-01 12:14:08
    Moje hodnocení:



    Fuck off Eli Roth... fuck.

    Fuck Eli zkrátka fuck neumí napsat slušnej fuck scénář nebo rozhovor fuck. Nehledě na díry v logice fuck a zbytečné náplně otřesně natočených erotických scén fuck. Bez atmosféry fuck a směšné fuck. Fuck...



    Anarvin - avatarHostel
    Poslal Anarvin v 2006-04-25 18:25:00
    Moje hodnocení: -



    Co proti tomu filmu vsichni mate? Je to vynikajici film na party a vubec chvile kdy se vam nechce nad obrazkama premyslet, ale radej je chcete vtipne glosovat. Film je protkany tunama vynikajiciho (i kdyz nechteneho) humoru, ktery sice nikdo na zapad od Ase nemuze pochopit, ale to cert vem. Ja jsem se nadherne zasmal nad americkou blbosti (predstava, ze se v Evrope jen fetuje, suka a vydelava na Amikach, co to sem prijeli zakusit taky je proste fantasticka! :D), uzil si nejake to gore (i kdyz ze "sceny s okem" mi bylo na druhou stranu vylozene zle) a nachroupal pytlik lupinku! Zkratka jen VIC takovychhle oddychovek ;)

    ...Jinak je to samozrejme debilni zhovadilost...



    solaris104 - avatarHostel
    Poslal solaris104 v 2006-03-04 20:57:23
    Moje hodnocení:



    Cekal jsem neco zabavneho, ale tento film je jeste horsi nez reziserova prvotina Cabin Fever. Ze zacatku sledujeme partu tupych Amiku, kteri se snazi osoustat vse, co ma kozy. Zajimavych je jen poslednich cca 40 minut filmu, kde se uz neco deje. Film je plny nesmyslu, nelogicnosti a absurdity. Nezachrani ho ani srackova hudba M. Davida a dalsich socialistickych hudebniku.



    Jino - avatarHostel
    Poslal Jino v 2006-02-09 15:44:46
    Moje hodnocení:



    Na to, že to točil režisér snímku Cabin Fever, který se mi vůbec nelíbil, tak si myslím že se Hostel povedl na 100%. Začátek je sice trošku pomalý ale pak se to slušně rozjede a posledních 20minut je natočených v parádním stylu.



     Hostel
    Poslal Chirurg v 2006-03-30 16:47:22
    Moje hodnocení:



    Z tohohle filmu sem byl zdesen a chytal sem se za hlavu. Nevim jestli Eli Roth logicky uvazuje ale Cabin Fever nebyl dotazeny do posledniho sroubku ale usel, snad si vzal Roth nejake ponauceni, NE on natoci jeste vice dementni film! Jestli do budoucna nenatoci nejaky poradny film, tak nevim kolik lidi bude mit ty nervy aby se na jeho filmy dival!



    Derek - avatarHostel
    Poslal Derek v 2006-10-24 22:26:47
    Moje hodnocení:



    V první části filmu jsem měl dojem, že sleduji slaboduchou teenagerskou komedii (jediným kladem je tanec Amíků na česko-slovenské diskotékové hity) . Pak se ovšem děj filmu stočí tím správným směrem a snímek začne prudce nabírat na kvalitě. Potěší známé exteriéry i scény z mučíren. Nemalým kladem filmu je jistá originalita, kterou IMHO disponuje. Já jsem byl (i vzhledem k nepříliš příznivým ohlasům) vcelku mile překvapen. Hostel tak hodnotím jako mírně nadprůměrný horor.



     Hostel
    Poslal Sabrewulf v 2006-05-15 01:16:46
    Moje hodnocení:



    Tenhle film mě moc pobavil. Čekal jsem ho sice o něco brutálnější, ale zklamaný rozhodně nejsem. Jediné mínus bych dal za dětský gang, který opravdu vyzněl dost směšně. Geografické nepřesnosti jsou mi u p....., je to totiž FILM - ne DOKUMENT (jak hodně lidí nedokáže pochopit). Jako plus musím rozhodně vyzdvihnout např. Jana Vlasáka - skvělého psycho- záporáka, první mučící scénu - nedovedu si představit líp zahranou bolest, zúčtování, které jsem v tomto typu filmu vůbec nečekal, "perfektní" postavu německého úchyláka, který je z toho všeho sám podělaný až za ušima, ale zároveň vzrušený a rozhodně způsob, jakým je natočen nástup motorové pily na scénu - geniální. Plno skvělých hororů, které se mi líbily mnohem víc než Hostel, jsem na druhý den "zapoměl. O Hostelu jsem ještě minimálně týden po zkouknutí přemýšlel, přehrával si v duchu scény, koumal atd. A to o něčem vypovídá.
    Tenhle film si nezaslouží tak drsné kritiky, které se na něj valí.



     Hostel
    Poslal cica18 v 2007-07-21 06:33:23
    Moje hodnocení:



    No jo tak sem taky nevydrzel, ve slabe chvilce si to pustil a ackoliv podobne filmy ze dvou duvodu prilis nevyhledavam (nemam moc rad masivni medialni kampane a nemam moc rad "zbytecne" krvaky) nakonec sem tedy nevydrzel a patecni vecer obetoval. Skutecne nevim (a nehodlam to ani zjistovat) jaka verze se dostala do ruky me, kazdopadne na tohle bych nechal koukat i manzelku a myslim ze by ani neodesla. Vsude zminovana neuveritelna tortura (jak filmova, tak mozku) se jaxi nedostavila. Prislo mi to jak, kdyz trochu prezenu, drsnejsi kriminalka od 22:00 ve ctvrtek na Prime a to musim rict ze nemam moc extra silny zaludek. Clovek se aspon zasmal tem nesmyslnostem okolo. S tema holkama ma Dannik pravdu, nic mnoho. Ani Paula Wild (pokud to tedy v tom nocnim klubu byla ona) se mi nikdy nelibila :-). Prumer po vsech strankach a to nechavam "pseudoslovensko" plavat. Humbuk okolo niceho.



     Hostel
    Poslal oa v 2006-07-26 14:09:30
    Moje hodnocení:



    dobrý film v pohodě lepší jak kruh aj sračky



     Hostel
    Poslal kamil v 2006-02-05 09:44:40
    Moje hodnocení:



    Od tohoto filmu jsem čekal, že se aspoň pobavim, bohužel ne. Celý film je prázdný téměř bez příběhu a jak se již tady někdo zmínil, hlavní postavy jsou naprostí kokoti :o) Jinak to mučení taky nebylo nic extra a žádná ze scén mě nepřišla nechutná, možná amputace prstíků na konci.



     Hostel
    Poslal bierwampir v 2006-02-01 13:00:40
    Moje hodnocení:



    no musim souhlasit že je to film v celku nudný a o ničem a na tohle téma je bezpočet lepších kousků...třeba to wolf creek je dobrý příklad...myslim že Hostel o dos propadl pod očekávání...toť muj názor :-)



     Hostel
    Poslal alis v 2006-04-18 19:29:03
    Moje hodnocení:



    přemýšlela jsem jak tento film ohodnotit nakonec jsem se rozhodla dát 2 aspoň za těch posledních 35 minut, které byly celkem dobře natočené, ale jinak film celkem pokulhává, děj je nuda a než se trochu rozjede je konec ani nemůžu uvěřit že se na tom podílel Tarantino



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2007-02-21 12:48:48
    Moje hodnocení:



    Docela jsem se na ten film těšil podle těch ohlasů. Ale můžů hned na začátku prohlásit, až na pár docela dobrejch záběrů, je ten film o ničem, naprostá blbost. Když jsem viděl tu televizi v tom hotelu kde ty kluci spali, musel jsem se smát, taková blbost nebo ten vozovej park ve filmu. Skleničky, který používali na pití na tý diskotéce používala moje babička za mlada. Pan Vlasák, kterého vychvalovali až do nebes se tam moc nepředvedl. Jestli se bude točit dvojka, to by ani nemuseli, mně osobně bohatě stačí jednička. Film je naprosto o ničem. Na třech mladících, kteří si jezdí užívat do Evropy nevidim nic úžasnýho.



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-10-18 16:38:14
    Moje hodnocení:



    skvělí film masakr



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-06-07 19:57:06
    Moje hodnocení: -



    Vi autor ze Slovenia je Slovinsko nebo mi unika nejaka pointa vtipu ?



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-03-12 19:31:50
    Moje hodnocení:



    Tak jsem už konečně viděl dlouho očekávaný Hostel a můj názor a moje hodnocení...jednoduché jelikož znám Krumlov jako svoje boty tak jsem ihned poznal, že se nejedná o zmiňované Slovensko....co se týče té očekavaná "krve a nehcutných scén" kde jsou?! Jak zde bylo již psáno jestli prst a oko je vše tak je to dost slabé a věřte tomu tento film je opravdu hodně slabý. Ze začátku to vypadá jak nějaké "Béčkové porno a potom jako nepovedný horor nebo bh ví co to mělo být". Jednoduše řečeno z tohoto filmu jsem byl opravdu zklamán....proto dávam tolik kolik dávám...pouhé 3 a to jenom proto, že to dělal Quentin.....



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-02-07 11:02:44
    Moje hodnocení: -



    Škoda myslel jsem že to bude fičák, ale je to jen vánek.



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2006-02-01 10:44:54
    Moje hodnocení:



    Ztrata casu...



    Ingrid - avatarHostel
    Poslal Ingrid v 2007-03-24 14:00:39
    Moje hodnocení:






     Hostel
    Poslal oa v 2006-07-26 14:11:03
    Moje hodnocení:



    hodnocení



     Hostel
    Poslal Anonymous v 2007-06-09 01:10:16
    Moje hodnocení:








    (c) 2002 studna.net, some rights reserved
    Web site Engine's code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.