Právě je 69 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online.

Evil AliensHorror ComedyScience Fiction

VB
93 minut

režie: Jake West
scénář: Jake West (writer)
hrají: Emily Booth (Michelle Fox), Jamie Honeybourne (Gavin Gorman), Sam Butler (Ricky Anderson (as Samuel Butler), Jodie Shaw (Candy Vixen), Peter O'Connor (Jack Campbell (as Peter McNeil O'Connor), Nick Smithers (Bruce Barton), Norman Lovett (Howard Marsden), Christopher Adamson (Llyr Williams / Alien Surgeon (as Chris Adamson), Jennifer Evans (Cat), Mark Richard Hayes (Dai Williams)
produkce: Tim Dennison, Quentin Reynolds
hudba: Richard Wells
keywords: alien, gay, ufo, nerd, radio, arm-ripped-off, extreme-carnage, farm, bodily-dismemberment, shotgun, crop-circle, alien-invasion, extreme-violence, gash-in-the-face, semen, tv-crew, alien-love, pregnancy, eyeball, severed-head, další...
hits: 8132

Přidáno: 02. únor 2006

Nová komedie Evil Aliens ještě nedávno sklízela nadšené recenze, ve kterých se nešetřilo chválou hlavně na režiséra Westa a spoustu stříkající krve. Teprve až recenze od kolegů ze Slasherpoolu, nebo resp. její hodnocení 8/10 mě přesvědčilo podívat se, co je na tom všem pravdy. Jestli je West nový Peter Jackson a Evil Aliens nový Bad Taste. Z čerstvých dojmů můžu říct, že v žádném případě si Evil Aliens takovou chválu nezaslouží. On to vlastně není ani průměrný film. V porovnání s nedávno recenzovaným BloodRayne vychází (bohužel) Bollův film jako jasný vítěz. Ve filmu totiž absolutně nic nefunguje, od režie, přes scénář, amatérskou kameru, herecké výkony (?), až po humornou stránku. Je West nový Uwe Boll? S tímto filmem má nasměrováno správným směrem.

Zápletka: Tým televizního pořadu Weird World TV jede na welšský ostrov udělat reportáž o únosech mimozemšťanů. Samozřejmě nikoho z nich nenapadne, že by fámy mohly být pravdivé, a tak si najímají několik herců, aby natočili alespoň něco, když už ne pravé mimozemšťany. Poté, co přijedou na místo, setkávají se s welšskými domorodci, kteří sice nemluví anglicky, ale zato už mají zkušenost s bojem s mimozemšťany. Už z prvních záběrů filmu vypadá Evil Aliens jako amatérské video, a na ten druhý to skutečně tak je. Natáčelo se očividně na digitální kameru, přičemž ne úplně profesionálně. Herci odpovídají amatérskému filmu - žádné divadelní výkony se čekat prostě nedají.

Scény s mimozemšťany jsou nepochopitelně natočené seriózně (!), což je, vzhledem k tomu, že se má jednat o komedii, dost podivné. Alieni mají úděsné masky a řekl bych, že scény s nimi natáčel někdo jiný, než ten, kdo měl na starost zbytek filmu. Především jsou dost nechutné - a to ne jako třeba v Haute Tension, kde měly šokující scény svoji opodstatněnou logiku. Tady se prostě někdo z tvůrců těmito scénami bavil tak, že nakonec zapomněl na diváka (horrorového fanouška), pro kterého budou tyto scény nevkusné a hlavně nudné. Provedení je natolik amatérsky primitivní, že se o tom už nemá cenu dále rozepisovat.

Humor v Evil Aliens je imbecilní a autoři si zřejmě mysleli, že běžný horrorový fanoušek vezme víc než za vděk kupou laciných vtípků na úrovni uklouznutí po banánové slupce. Až po zhlédnutí tohoto "veledíla" si člověk uvědomí jak mistrovský kousek je Bad Taste. Není to jen o tom, vzít hodně vtipů a natočí se komedie - Troškův Kameňák je výborný příklad. Chce to mít talent a cit pro dobrou filmařinu. Tvůrci tohoto výtvoru jej však, podle mého názoru, nemají.

Pokud se chcete podívat na celkem zábavné béčko s mimozemšťany, pak sáhněte po Silent Warnings. A pokud chcete, jen tak čistě ze studijních důvodů, vidět příšerný, nudný, amatérský film pokoušející se jít ve šlépějích Petera Jacksona, s tímhle snímkem máte tu možnost. Jediné logické vysvětlení, proč je Evil Aliens tak idiotský film, by bylo takové, že ho museli napsat a natočit dementni opice. Nefunguje ani jako "až tak špatný, že je dobrý", on je "jen špatný".