scénář:
hrají:
produkce:
hits: 2448

humanbeing - avatarhumanbeing -
Vloženo: 2014-10-29 21:02:38
Do hotelu s děsivou minulostí a ještě děsivější přítomností vstupuje dvojice vyšetřovatelů nadpřirozena. Ihned po vkročení do domu zjišťují, že je to "real deal" a zlo v domě taktéž registruje schopné protivníky. A už od prvních minut se vyšetřovatelům, ale i divákovi, dává vědět, že na ně zlo musí vytasit méně laciné, a mnohem důmyslnější zbraně, než ty, které použilo v úvodní scéně na přenocující zákazníky hotelu. Zatímco ten vnímavější z dvojice, Scott, se snaží rozlousknout tajemství schované na půdě domu, Justin je zatažen do milostného dramatu mezi ním a duchem dívky, která se mu zjevuje v noci v jeho pokoji. The Darkening, neboli Black Gate, není vůbec špatný film a je tu poznat, že tvůrci měli ze subžánru duchařských filmů nakoukáno a jakžtakž se jim po celou dobu stopáže daří diváka zabavit. Není špatně vystavěný, jen mi provedení mnoha scén přišlo spíše nepovedené (špatný střih, zvukové efekty, nehodící se hudba, nehodící se záporák ve scéně, které chybělo napětí, ap.). Taktéž mi vadilo, jak málo nebezpeční jsou záporáci, resp. jak velkou převahu mají hlavní hrdinové - v jednom momentě jednomu z nich z dlaní vystřelí lasery (což je opravdu nefér). Jinak jde o sympatický film, který si u mě třetí (napůl useknutou) hvězdičku vydobil docela pěkným závěrem.

(c) 2002-2010 studna.net, some rights reserved

Hosting nám zdarma poskytuje FLYWEB - děkujeme!