Právě je 70 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online.

Napsal tron, 03.12.2014 - hodnocení 3/10

Pralesný found footage o hororovom hľadaní leoparda od režiséra Útesu smrti.

Režisér, scenárista a producent v jednej osobe, Andrew Traucki, sa špecializuje na realisticky stvárnené zvieracie horory. Najskôr v roku 2007 nakrútil „záznam“ o útoku krokodíla na skupinku ľudí (Krvavá lagúna) a v roku 2010 žraloka (Útes smrti). Herci nemali čo hrať a mám podozrenie, že ak by aj mali, nevedeli by. Takisto scenár nebol z tých výnimočných. Ale atmosféru Traucki urobiť vedel a zvieracie útoky mali až nepríjemne autentický štýl.

Napsal Yojimbo, 21.06.2014 - hodnocení 7/10

K roku 1984 mám zvláštní vztah. V prvé řadě je to rok mého narození. V druhé řadě z tohoto roku pochází trio filmů, které nás, základní školou povinné dítka, strašila obaly od VHS v půjčovnách, ale též vyprávěními o nich z úst starších a tedy i zkušenějších kamarádů. Byly to filmy Noční můra v Elm Street, Kukuřičné děti a pak také C.H.U.D. Protože si myslím, že tento film byl mezi mojí věkovou skupinou kult, přišlo mi zarážející, že tu není jeho recenze. To se nyní pokusím napravit.

Napsal humanbeing, 01.02.2014 - hodnocení 5/10

První letošní podívaná s Frankensteinem v názvu se mi, přiznám se, už od začátku zdála trošku podezřelá. První dobrá zpráva, jakou tu můžu krátce po zhlédnutí filmu napsat: Nejde o další Twilight-film, ani film ve stylu Twilight, čili ne, není tu žádná nudná love-story s monstry jen na ozdobu. I, Frankenstein je akční podívaná ve stylu Underworld a to znamená, že koncept mají tyto dva filmy velmi podobné, až totožné. Alternativní historie dovolila, aby spolu s lidmi (a ostatní faunou) na Zemi žila monstra schovávající se ve stínech, o nichž nikdo z lidí neví. V Underworld to byli upíři a vlkodlaci, tady to jsou gargoylové (chrliči) a démoni, jenž mezi sebou vedou staletí dlouhou válku, aniž by si toho všiml kdokoliv z nás. A jak do toho zapadá Frank? Ten plní podobnou úlohu, jakou v Underworldech plní Michael (který je napůl upír, napůl vlkodlak), a tedy je to postava, jež nezapadá ani do jednoho spolku, a přesto, ale spíše právě proto, o něho mají zájem obě bojující strany.

Napsal humanbeing, 19.08.2013 - hodnocení 9/10

James Wan, režisér obdivovaného, ale i proklínaného, Saw letos vrací úder se dvěma duchařinami. Ta druhá je pokračování Insidious, ta v tuto chvíli o něco důležitější je filmová adaptace skutečného případu ze sedmdesátých let, kdy se rodině Perronových na Rhode Islandu začaly dít podivnosti, podobné těm, které každý rok vídáme v nových dílech Paranormal Activity. Osobně neuveřitelným filmům podle skutečnosti jejich trvání na tom, že jsou skutečné, moc nefandím, ale nakonec je to asi jedno: pravdu se stejne nikdy nedozvíme! Když to v případě těch nadějných snímků přitáhne víc lidí do kin, je to jen dobře. I v případě, že vám spojení "duchařina" a "podle skutečné události" přijde přitažené za dlouhé vlasy, rozhodně doporučuji si o pozadí snímku The Conjuring - do češtiny povedeně preložené jako V zajetí démonů - něco přečíst (na internetu je toho o rodině Perronových hodně). A to jednak z toho důvodu, že je to opravdu zajímavé počtení, ale také proto, že to může přidat na zajímavosti filmového zážitku.

Napsal evilmind, 16.07.2013 - hodnocení 6/10

Jednu věc nemůžete Sharknado upřít - ačkoliv jejich absurdní premisa zase není o tolik šílenější, než mnoho na SyFy již použitých nápadů, snad vůbec poprvé se jim podařilo nějaký film opravdu kvalitně virálně propagovat. Informace a trailer filmu na mne útočily v týden televizní premiéry doslova odevšad, i jinak celkem mainstreamové české weby, které samozřejmě vůbec netuší, že podobné fláky má SyFy na programu každý týden dvakrát, to sdílely jako senzaci světového formátu. Což sice není, ale přesto ta mimořádná pozornost nebyla jen bouří na lokálním rybníčku, Sharknado se dostalo i na titulní stránky některých amerických novin (The New Yorker, New York Times), a ta twitterová smršť zejména v průběhu premiéry prostě nemá v SyFy dějinách obdoby. O parník tak překonává i legendární předloňský SyFy virál s kopajícím tankem v Super Sharks. A i přesto - sledovanost pak byla spíš podprůměrná, možná díky roční době.

Napsal humanbeing, 14.07.2013 - hodnocení 8/10

Dopadl film alespoň z poloviny tak dobře jako knížka? Hraje Brad Pitt toho stejného hlavního hrdinu, jaký je v knížce? Jsou ve filmu stejné zombie, jako v knize?? Má film stejný závěr, jaký je v knižní předloze? Nevím. Knížku jsem nečetl - v budoucnu si ji možná přečtu, pokud mi dojde přísun podivné literatury (což se zřejmě jen tak nestane). Pro tento okamžik musím napsat tučným písmem, že o knížce World War Z tu nadále nepadne jediné slovo. Tak a teď když máme tuhletu formalitku pěkně za sebou, nezbývá nic jiného, než dodat: hurá do recenze!

Napsal humanbeing, 05.07.2013 - hodnocení 3/10

Zombie horror je jeden z těch žánrů, který si vyloženě koleduje o to, aby do něj filmaři nasypali pořádnou dávku humoru. Ač zombie už svým vzezřením budí notnou dávku hrůzy, jejich omezený způsob vyjadřování, nevšední druh chůze s dramatickým výrazem v obličeji, anebo přehnaně divoký jídelníček skládající se ze střev a mozků, je už sám o sobě ne-li k popukání, tak alespoň hodný pousmání. Může to vypadat tak, že udělat si úspěšně legraci ze zombií, nemůže být vůbec těžké. Filmy jako Braindead, Return of the Living Dead, Shaun of the Dead, či Zombieland nám ukázaly jak velká legrace to je, když se zadaří. Je tu ale i velká spousta případů, kdy se to nepovedlo. Díky těmto příspěvkům jsme mohli zjistit, že sledování nevtipné zombie komedie může být skutečná agónie.

Napsal Bloody, 24.05.2013 - hodnocení 4/10

Ať už se vám to líbí, nebo brečíte zoufalstvím, znovu nakopnutá série Texaského masakru se vrátila. Po sedmi letech vítaného půstu přišlo pokračování, aby nenasytným fanouškům pana Koženého naservírovalo další porci ječících teenagerů a uřezaných končetin. Nenavazuje však na deset let starý remake, ani na jeho prequel, nýbrž na původní snímek z roku 1974. Tady u mnohých diváků mohla vzrůst zvědavost, a to i skrz obavy budící jméno režiséra Luessenhopa. Očekávání trvalo však jen krátkou dobu, první oficiální trailer musel totiž hodně rychle vrátit všechny na zem.

Napsal humanbeing, 04.05.2013 - hodnocení 5/10

Nejdříve tu byl asi jednominutový kraťas, pojmenovaný jako Mama. Chyběla mu sice pointa, co mu ale nechybělo, to bylo ne úplně obyčejné monstrum a také díky jemu, se Andres Muschietti, tvůrce kraťasu, mohl vplížit do Hollywoodu a tam natočit prodlouženou verzi své horrorové jednohubky. Celovečerák Mama prodlužuje tento krátký film do obou časových os s tím, že děj kraťasu se odehraje někde uprostřed, ale spíše o něco blíže ke konci.

Napsal Bloody, 24.02.2013 - hodnocení 7/10

Pro slušnou základnu hororových fanoušků měla být ABCs of Death velkou událostí letošního roku. Projekt totiž od samého začátku vzbuzoval velkou pozornost seskupením obrovské plejády tvůrců, kteří ve většině případů už mají s hororem nějakou tu zkušenost. A jelikož anglická abeceda čítá 26 písmen, stejný počet režisérů (ve skutečnosti jich je sedmadvacet, na jedné z povídek dělala francouzská dvojice) bylo povolaných k tomu, aby každý zvlášť natočil k přiřazenému písmenu svůj kraťas. Všichni dostali volnou ruku, jen se museli držet hlavního tématu, kterým samozřejmě byla smrt. Že to nejsou osobnosti zcela náhodné, lze jasně vyčíst výtažkem těch nejzajímavějších z jejich řad. Jména jako Xavier Gens, Srdjan Spasojevič, Ti West nebo Jason Eisener neslyší naši čtenáři rozhodně poprvé. Představme si tedy Abecedu smrti trochu blíže

Napsal humanbeing, 06.11.2012 - hodnocení 8/10

Ellison Oswalt, spisovatel zaměřující se na skutečné kriminální případy, se přestěhuje společně se svojí manželkou a dětmi do domu, ve kterém kdosi nedávno vyvraždil celou rodinu. Krátce po vybalení věcí nachází na půdě několik nahrávek domácích videí s nevinnými názvy: Rodinné grilování, Věšení, Koupání... Až teprve po zapnutí promítačky se dozvídáme, že snímky mají více společného s La Fin Absolue du Monde, než-li s pořadem Neváhej a toč.

Napsal humanbeing, 01.11.2012 - hodnocení 8/10

Atrocious jde na found footage subžánr trochu jinak. Už na začátku nám ukáže "blair-witchovský" pád kamery na zem a znepokojené oči dívky, která cítí smrt za nejbližším rohem - to vše zaznamenané v nočním režimu kamery. Konec pro k smrti vystrašenou protagonistku je velmi blízko a jen na moment to vypadá, že tomu ani nebude jinak... Jenže to se někdo přiblíží k našemu video přehrávači a stiskne tlačítko REWind. Záznam se nám přemotává na začátek kazety a cesta, na jejímž konci zemře minimálně jeden kameraman tak může začít...

Napsal Bloody, 19.10.2012 - hodnocení 2/10

Rok se sešel s rokem, a my se dočkali dalšího pokračování po krvi páchnoucí série, tentokrát s tím nejprovařenějším podtitulem – Krvavá lázeň. Ano, je to tak. Jedna skupina diváků si začala mnout ruce a po vzoru Montyho Burnse mezi zuby procedila „výtečně“, ta druhá si pleskla přes čelo a zařvala „už zase?!!“ Ať už patříte k těm nebo oněm, nic to nemění na faktu, že packal Declain O´Brien se znovu vrátil. A to v plné parádě, protože mezitím, co ve trojce nasadil proti jednomu kanibalovi partu drsných vězňů, a ve čtyřce prozradil návod, co všechno musíte splnit, abyste úspěšně skočili na zabijákovu sekeru, tady už pouze ukazuje svou celkovou bezradnost. A to jak režisérskou, tak tu scénáristickou. Ona by sice byla naivita čekat opak, ale když už chybí i sebemenší náznak invence, natož zapálenost pro celý projekt, tak je to zkrátka průser.

Napsal humanbeing, 27.08.2012 - hodnocení 8/10

The Tall Man je nový mysteriózní film od Pascala Laugiera, tvůrce jednoho z nejpamátnějších horrorů posledních let: Martyrs. Tentokrát jde o koprodukční podívanou, natočenou v anglickém jazyce - natáčelo se v Kanadě - a objevují se tu známé herecké tváře, zejména je to Jessice Biel a Jodelle Ferland. Jelikož i mě ještě donedávna na názvu cosi znervózňovalo, tak rád tuto záležitost v recenzi uvedu na pravou míru zavčas, ještě když jsme na začátku. Tall Man nemá se stejnojmenným hlavním padouchem ze série Phantasm žádnou spojitost. Už z plakátu je myslím víceméně patrné, že tento Dlouhán je zcela jiné monstrum, než majitel pohřebního ústavu Morningside.

Napsal asar210997, 02.06.2012 - hodnocení 10/10

Možná, že mě kvůli tomu budete nenávidět a proklínat, ale pokračování jednoho z nejvíce cool filmů všech dob a jednoho z mých nejoblíbenějších hororů, teprve dva roky staré Piraně, mě naprosto odrovnalo a svým nyní již charakteristickým stylem si získalo plně mé srdce. Polonahé kočky, povedený černý humor, hromada nezapomenutelných hlášek, dokonalé obsazení… Vítejte ve světě, kde dokáže hlavu utnout i napnutý praporek – ve světě zvaném Piranha 3DD!

(c) 2002-2010 studna.net, some rights reserved

Hosting nám zdarma poskytuje FLYWEB - děkujeme!